دانلود گلهای فرهاد مجیدی به پرسپولیس 

 

فرهاد مجیدی کاپیتان محبوب استقلال که به قاتل پرسپولیس نزد هواداران استقلال مشهور است در آستانه دربی ۷۷ ، شماره ۷ هفت استقلال مرد اول میدان خواهد بود که استقلالی ها روی گلزنی او حساب ویژه ای باز کرده اند .
به درخواست کاربران سایت ویدیو ۴ گل فرهاد مجیدی و صحنه نشان دادن عدد ۴ به هواداران پرسپولیس را با لینک مستقیم برای شما آماده دانلود کرده ام

گل اول-دربی67

گل دوم - دربی 68

گل سوم - دربی 69 ( آی بدو ) 

گل چهارم - دربی 71 

4 گل فرهاد مجیدی در دربی در یک فایل 

Instagram
موضوعات مرتبط: گالری فیلم ، ،

تاريخ : ا نويسنده : سینا ا

 

 

 

Instagram
موضوعات مرتبط: گالری فیلم ، ،
برچسب‌ها: دانلود گل ها و خلاصه بازی , استقلال , العین امارات , استقلال , العین , امارات ,

ادامه مطلب
تاريخ : ا نويسنده : سینا ا

http://abieteh.com/wp-content/uploads/2013/03/farhad-vs-tractor.jpg

فرهاد مجیدی، مهاجم سه گله استقلال برای بازی روز جمعه با تراکتورسازی تمرینات ویژه ای را سپری کرده است او که به دلیل مصدومیت جزیی،استقلال را مقابل صبا همراهی نکرد با استراحت و البته بازگشت به تمرینات آن هم به طور ویژه خودش را برای بازی فردا آماده کرده است.

 

Instagram
موضوعات مرتبط: گالری فیلم ، اخبار ، ،

تاريخ : ا نويسنده : سینا ا

 

 

 

Instagram
موضوعات مرتبط: گالری فیلم ، ،
برچسب‌ها: صنعت نفت آبادان , استقلال , فرهاد , مجیدی , فرهاد مجیدی , وب سایت رسمی فرهاد مجیدی ,

ادامه مطلب
تاريخ : ا نويسنده : سینا ا

سرمربي استقلال دو دليل عمده براي نيمكت نشين كردن مهاجم تيزهوش و محبوب خود دارد.
     

جام ورزشي؛ فرهاد مجیدی اصولا بازیکنی است که وقتی تحت فشار ذهنی قرار می‌گیرد کیفیت بازی‌اش به طور محسوسی افزایش می‌یابد. گل‌هایی که مجیدی در بازی با پیکان و پس از آن مقابل راه‌آهن به ثمر رساند حاصل این فشار روانی است؛ فرهاد از زدن این دو گل دنبال رساندن پیامش به گوش هواداران استقلال بود. پیام فرهاد این بود: «من آماده‌ام و حتی می‌توانم در ترکیب اصلی بازی کنم.»


مجیدی کوشید آمادگی خود را به رخ همه بکشد که موفق هم بود. او دوبار پس از اینکه تعویض شد برای استقلال گل زد که گل دومش 3 امتیازی بود و ارزش والایی داشت. با گل‌هایی که مجیدی برای استقلال دقایقی بعد از ورود به میدان به ثمر رساند این سوال به وجود آمده است که آیا شماره 7 در بازی‌های آتی در ترکیب اصلی قرار خواهد گرفت و قلعه‌نویی به پیام غیرمستقیم مجیدی گوش می‌کند؟


شاید هواداران استقلال هم دوست داشته باشند بازیکن محبوبشان در ترکیب اصلی قرار بگیرد اما امیر قلعه‌نویی حالا حالاها قصد ندارد فرهاد را درترکیب اصلی استقلال بازی بدهد البته این حربه ارتباطی به آمادگی مجیدی یا اختلاف‌هایی که از گذشته میان این دو بوده ندارد. شاید اگر فرهاد به اوج آمادگی هم دست یابد و حتی تبدیل به بازیکنی 90 دقیقه‌ای بشود همچنان روی نیمکت باشد چرا که سرمربی آبی‌ها می‌داند با نیمکت‌نشین کردن مجیدی در بازی‌های آتی بازهم به موفقیت‌های چشمگیری دست خواهد یافت. در واقع امیر به این اطمینان رسیده که یکی از راه‌های پیروزی در بازی‌های آتی نیمکت‌نشین کردن مجیدی است و از این راه به دستاوردهای بیشتری هم خواهد رسید.


سواي از ترافيك مهاجمان آماده استقلال روي نيمكت، یکی از دلایلی که قلعه‌نویی را به نیمکت‌نشین کردن فرهاد ترغیب کرده انگیزه‌ای است که این بازیکن در زمان ورود به میدان دارد. امیر می‌داند که اگر بازی گره بخورد فرهاد گزینه بسیار مناسبی برای باز کردن کور‌ترین گره‌ها است. مجیدی شم گلزنی‌اش را در بازی با پیکان و راه‌آهن به خوبی به رخ همه کشاند و با چنگ و دندان گره‌ها را باز کرد و در واقع از موقعیت‌های مرده گل ساخت.


اما دلیل دومی هم در نیمکت‌نشین کردن فرهاد مجیدی وجود دارد. نشستن فرهاد روی نیمکت، دیگر مهاجمان را به تلاشی افزون‌تر وامی‌دارد. در واقع نشستن مجیدی روی نیمکت ترس از تعویض شدن را برای بازیکنان داخل میدان لحظه به لحظه بیشتر خواهد کرد؛ ترسی خواسته امیر قلعه‌نویی که برای به نتیجه رسیدن استقلال بسیار لازم است. در واقع فرهاد یک اهرم است؛ اهرمی برای به جلو راندن استقلال ضمن اینکه خودش نیز وقتی روی نیمکت می‌نشیند با انگیزه‌های زیادی وارد میدان می‌شود.


تاکتیکی که امیر قلعه‌نویی در پیش گرفته یک تاکتیک هوشمندانه است. اگرچه شاید فرهاد مجیدی این تصمیم را دوست نداشته باشد که همینگونه هم هست و او بابت بازی نکردن درترکیب اصلی هرازگاهی میان دیگر همبازی‌هایش گله می‌کند. امیر قلعه‌نویی فردای همان روز که مجیدی برای استقلال در بازی با راه‌آهن گل زد بی پرده اعلام کرد که حالا حالا‌ها نمی‌خواهد به مجیدی در ترکیب اصلی بازی بدهد. شاید امیر قلعه‌نویی هم می‌داند که این مسیر منتج به قهرمانی استقلال در لیگ دوازدهم خواهد شد.

 

Instagram
موضوعات مرتبط: گالری فیلم ، اخبار ، ،
برچسب‌ها: فرهاد مجيدي , استقلال , امير قلعه نويي , امير , قلعه نويي , فرهاد , مجیدی , وب سایت رسمی فرهاد مجیدی ,

تاريخ : ا نويسنده : سینا ا

 

دانلود 4 گل فرهاد در دربی ها 

 

 

 

 

 

Instagram
موضوعات مرتبط: گالری فیلم ، ،

ادامه مطلب
تاريخ : ا نويسنده : سینا ا

 

استقلال	۱-۰	راه آهن

دانلود گل

 

Instagram
موضوعات مرتبط: گالری فیلم ، اخبار ، ،
برچسب‌ها: دانلود گل ها و خلاصه بازی راه آهن 0 1استقلال , راه اهن , استقلال , فرهاد ,

تاريخ : ا نويسنده : سینا ا

آمار گلزنی هیچ کدام از مهاجمان استقلال استاندارد نیست و فقط فرهاد مجیدی در این بین به اندازه استاندارد گلزنی کرده است!

جام ورزشی؛ آمار گلزنی استقلال و مهاجمان این تیم در نیم فصل دوم پیشرفت کرده. تیمی که در 7 هفته ابتدایی نیم فصل اول 6 گل زده بود در مدت مشابه در نیم فصل دوم 8 گل زده. از آن 6 گل، 5 گل را مهاجمان این تیم زده بودند و از این 8 گل نیم فصل دوم، 7 گل توسط مهاجمان زده شده.


در نیم فصل اول و در 7 هفته ابتدایی، فقط سیاوش اکبرپور موفق شده بود بیش از یک گل بزند ولی در نیم فصل دوم حاتمی 3 گل زده و برهانی 2 گل. با این حال اما آمار هیچ کدام از مهاجمان استقلال استاندارد نیست.


اگر نرم بین المللی یعنی زدن دو گل در هر سه بازی را ملاک قرار دهیم، هیچ کدام از مهاجمان استقلال میانگین گل به دقیقه کمتر از 135 ندارند. البته به جز فرهاد مجیدی که طی 81 دقیقه بازی برای استقلال یک گل زده و از این حیث آمار خوبی دارد.


اگر یکی مثل برهانی هم می توانست همین آمار را داشته باشد، به جای زدن 8 گل، حالا 19 گله بود! بعد از مجیدی هم بهترین آمار گلزنی مربوط به فرزاد حاتمی است که هر 151 دقیقه یک گل زده است. اگر سیاوش اکبرپور می توانست بسان حاتمی گل زند، حالا به جای زدن فقط 2 گل، 10 گل زده بود.


همه این آمار و ارقام نشان می دهد که علیرغم پیشرفت استقلال در نیم فصل دوم در فاز گلزنی اما همچنان به مهاجمان این تیم انتقاد وارد است. مهاجمانی که نه تنها خوب گل نزده اند بلکه در دادن پاس گل هم بسیار ضعیف عمل کرده اند و از جمع 8 نفره شان فقط برهانی، موسوی و اکبرپور یک بار دادن پاس گل را نوبر کرده اند.


نکته دیگر اینکه بهترین گلزن استقلال برهانی است با 8 گل (به اندازه تمام گل هایی که فصل قبل زده بود) ولی هیچ کدام از مهاجمان دیگر حتی نصف او هم گل نزده اند.

 

Instagram
موضوعات مرتبط: گالری فیلم ، اخبار ، ،
برچسب‌ها: فوتبال , مجیدی , گلزنان , جدول , فرهاد , هرهاد مجیدی , استقلال , وب سایت رسمی فرهاد مجیدی ,

تاريخ : ا نويسنده : سینا ا

فرهاد مجیدی بازیکن محبوب استقلالی‌ها در بازی با پیکان توانست برای تیمش گلزنی کند تا بار دیگر سکوها نام او را فریاد بزنند.
     

جام ورزشی، مجیدی که در بازی مس و پرسپولیس هم دقایق کوتاهی برای آبی‌پوشان به میدان رفته بود در بازی با پیکان هم در دقایق پایانی وارد بازی شد و برخلاف 2 دیدار گذشته توانست عملکرد خوبی داشته باشد تا خود را به ترکیب ثابت نزدیک‌تر کند.

 

البته امیر قلعه‌نویی با وجود گلزنی مجیدی هنوز درباره حضور او در ترکیب ثابت تصمیمی نگرفته و مشخص نیست در بازی بعدی تیمش برابر راه‌آهن از او به عنوان بازیکن فیکس استفاده کند.

 

قلعه‌نویی معتقد است مجیدی هنوز صددرصد آماده نشده و برای حضور او در ترکیب ثابت و بازی کردن 90 دقیقه‌ای‌اش باید آماده‌تر باشد. البته مجیدی تمرینات خود را بیشتر کرده تا هر چه زودتر به ترکیب اصلی بازگردد

Instagram
موضوعات مرتبط: گالری عکس ، گالری فیلم ، اخبار ، ،
برچسب‌ها: جام ورزشی , فرهاد مجیدی , قلعه نویی , استقلال , فرهاد , مجیدی , وب سایت رسمی فرهاد مجیدی ,

تاريخ : ا نويسنده : سینا ا

دانلود گل ها و خلاصه بازی پیکان تهران و استقلال | هفته بیستم و چهارم لیگ برتردانلود گل ها و خلاصه بازی پیکان تهران و استقلال | هفته بیستم و چهارم لیگ برتردانلود گل ها و خلاصه بازی پیکان تهران و استقلال | هفته بیستم و چهارم لیگ برتر


Goals

0-1 Vincente Arzeh

MediaFire

0-2 Farzad  Hatami

MediaFire

0-3 Farhad  Majidi

MediaFire

Instagram
موضوعات مرتبط: گالری فیلم ، ،
برچسب‌ها: دانلود گل ها و خلاصه بازی پیکان 0 , 3 استقلال , پیکان , استقلال ,

تاريخ : ا نويسنده : سینا ا

Instagram
موضوعات مرتبط: گالری فیلم ، ،
برچسب‌ها: استقلال پرسپولیس , فرهاد مجیدی علی کریمی , فوتبال , علی , فرهاد , کریمی , مجیدی , استقلال , پرسپولیس , ,

تاريخ : ا نويسنده : سینا ا

 

http://host10.aparat.com//public/user_data/flv_video_new/138/b10b8117050dac6545546ce7aa9a6ec2413683.mp4

Instagram
موضوعات مرتبط: گالری فیلم ، ،
برچسب‌ها: فرهادمجیدی , فرهاد , مجیدی ,

تاريخ : ا نويسنده : سینا ا

Mosahebe Tasviri Fatolahzadeh Va Farhad

آبیته – بامداد دیشب برای هواداران استقلال لحظه های خاصی بود ، همچنین برای فوتبال ایران این اتفاق بسیار مهم بود که تعداد زیادی خبرنگار در سرمای زمستانی تا نیمه های شب در ساختمان باشگاه استقلال تجمع کرده و پس از به توافق رسیدن فرهاد مجیدی و علی فتح الله زاده از این [...]

Instagram
موضوعات مرتبط: گالری فیلم ، ،

ادامه مطلب
تاريخ : ا نويسنده : سینا ا
.: Weblog Themes By violetSkin :.