دلتنگي حنيف براي فرهاد مجيدي/عکس

به گزارش عرش نیوز,حنيف عمران‌زاده كه از جمله بازيكنان محبوب استقلال در فضاي مجازي به شمار مي‌رود با انتشار اين عكس در صفحه اينستاگرامش يكبار ديگر دلتنگي‌اش از غيبت فرهاد در استقلال را اعلام كرد. حنيف پيش از اين نيز بارها عكس‌هايي دو نفره از خودش و فرهاد را در اينستاگرام منتشر كرده بود.

Instagram
موضوعات مرتبط: گالری عکس ، اخبار ، ،
برچسب‌ها: حنيف عمران‌زاده,فرهاد مجیدیمجيدي,استقلال,هواداران استقلال,فرهاد,فرهاد مجيدي,هواداران فرهاد مجیدی,وب سایت رسمی فرهاد مجیدی ,

تاريخ : ا نويسنده : سینا ا


مجیدی مطابق تصمیمی که گرفته بود در روز 7 آبان امسال از فوتبال خداحافظی کرد. قبل و پس از این اتفاق فتح الله زاده و قلعه نویی بارها و بارها با او صحبت کردند تا تصمیمش عوض شود اما فرهاد تصمیمش را گرفته بود که از فوتبال خداحافظی کند.

http://static.parsnews.com/thumbnail/a70xxwfrbsgs8c4/dqb7fYvDafW5UBtu3Qtk3A==/13.jpgبه گزارش خبرداغ ، علی نظری جویباری درباره شایعه بازگشت فرهاد مجیدی به جمع آبی پوشان برای ادامه لیگ برتر و جام حذفی و همچنین فصل جدید لیگ قهرمانان آسیا عنوان کرد: «چنین بحثی صحت ندارد. مجیدی مطابق تصمیمی که گرفته بود در روز 7 آبان امسال از فوتبال خداحافظی کرد. قبل و پس از این اتفاق فتح الله زاده و قلعه نویی بارها و بارها با او صحبت کردند تا تصمیمش عوض شود اما فرهاد تصمیمش را گرفته بود که از فوتبال خداحافظی کند.»

وی افزود: «پس از اینکه مجیدی رسما از فوتبال خداحافظی کرد نام او از فهرست تیم هم کنار رفت و بنابراین بازگشتش به فوتبال به عنوان بازیکن دیگر ممکن نیست. ضمن اینکه فرهاد به شدت پیگیر کارهای خود برای حضور در دوره های مربیگری است و هدف های بزرگی برای آینده اش دارد. امیدوارم مجیدی به عنوان یک استقلالی اصیل به خواسته های خود در بعد مربیگری هم برسد.»

Instagram
موضوعات مرتبط: اخبار ، ،
برچسب‌ها: بازگشت مجيدي,استقلال,هواداران استقلال,فرهاد,فرهاد مجيدي,هواداران فرهاد مجیدی,وب سایت رسمی فرهاد مجیدی ,

تاريخ : ا نويسنده : سینا ا

علاقه هواداران استقلال به بازگشت فرهاد مجيدي به ميادين فوتبال را مي‌توان از لا‌به‌لاي نوشته‌هاي آن‌ها در سايت‌هاي هواداري فهميد. هنوز چند روزي از خداحافظي مجيدي نگذشته بود كه شايعه بازگشت فرهاد به جمع آبي پوشان كليد خورد . به گزارش بانك ورزش، شايعه حضور فرهاد مجيدي در تركيب استقلال پيش از دربي اخير بسيار قوت گرفته بود و بسياري معتقد بودند قلعه نويي با حضور دوباره فرهاد قصد دارد همگان را شگفت زده كند. به هر حال هيچ منبع آگاهي از بازگشت اين بازيكن به ميادين سخن به ميان نياورده است. ولي همچنان انتشار اين شايعات و همين طور پخش عكس‌هاي مجيدي در حين تمرين در فضاي مجازي به اين شايعات دامن مي‌زند و نشان از محبوبيت شماره هفت استقلال در ميان هواداران دارد.

Instagram
موضوعات مرتبط: اخبار ، ،
برچسب‌ها: بازگشت مجيدي,استقلال,هواداران استقلال,فرهاد,فرهاد مجيدي,هواداران فرهاد مجیدی,وب سایت رسمی فرهاد مجیدی ,

تاريخ : ا نويسنده : سینا ا

ستاره سابق تیم فوتبال استقلال هنوز محبوبیت ویژه ای نزد هواداران این تیم دارد. وی که فرصت بیشتری برای گشت و گذار پیدا کرده به حرم مطهر امام هشتم رفته و این تصویر را در اینستاگرامش منتشر کرده است.

Instagram
موضوعات مرتبط: گالری عکس ، اخبار ، ،
برچسب‌ها: فرهادمجیدی,حرم مطهر امام رضا علیه السلام, عکس,فرهاد,مجیدی,امام رضا,وب سایت رسمی فرهاد مجیدی ,

تاريخ : ا نويسنده : سینا ا

بانك ورزش - فرهاد مجيدي يكي از بازيكنان فوق‌العاده مجبوب ميان هواداران استقلال است كه بعد از دوران بازمشتگي حضوري نسبتا فعال در اينستاگرام دارد. نكته عجيب در خصوص اين بازيكن غيبت طولاني مدتش پيش از برگزاري دربي بود كه شايعات مربوط به حضور در دربي تهران را نيز پررنگ‌تر كرده بود. با اينكه اين شايعه هرگز محقق نشد اما هنوز دليل غيبت چند روزه اين بازيكن در اينستاگرام مشخص نيست. جالب است بدانيد صفحه فرهاد يكي دو روز مانده به دربي از دسترس خارج شده بود! اين عكس شب گذشته در اينستاگرام مجيدي آپلود شده است.

 

Instagram
موضوعات مرتبط: گالری عکس ، اخبار ، ،
برچسب‌ها: فرهاد مجيدي, اينستاگرام مجيدي, غيبت مجيدي,وب سایت رسمی فرهاد مجیدی ,

تاريخ : ا نويسنده : سینا ا

استقلالی ها در تلاشند از طریق فرزاد مجیدی و همچنین یکی از دوستان نزدیک فرهاد، شرایط حضور مجیدی را در ورزشگاه آزادی فراهم کنند.

«فرهاد مجیدی» برای دیدار استقلال مقابل پرسپولیس بازمی گردد !

گرچه استقلالی ها دیگر هرگز نخواهند توانست از فرهاد مجیدی، کاپیتان اسطوره ای خودشان در داربی ها استفاده کنند و دیگر شاهد گلزنی های فرهاد در داربی نخواهیم بود، اما شنیدیم استقلالی ها در تلاشند تا یکبار دیگر در داربی از فرهاد مجیدی استفاده کنند! البته این بار نه به عنوان بازیکن که قطعا چنین چیزی میسر نخواهد بود. بلکه به عنوان یک تماشاگر و هوادار ویژه.

استقلالی ها در تلاشند تا پای فرهاد مجیدی را به عنوان یک تماشاگر ویژه به ورزشگاه آزادی باز کرده تا با حضور او در این داربی، تماشاگران استقلال بیشتر به وجد آمده و بیشتر از انتظار تیمشان را مورد تشویق و حمایت قرار دهند. البته استقلالی ها هنوز نمی دانند که فرهاد مجیدی در روز بازی در ایران خواهد بود یا خیر، اما در تلاشند تا از طریق برادرش فرزاد و همچنین یکی دوستان نزدیک او، شرایط حضور فرهاد در ورزشگاه را پدید آورند.

شبکه ایران

Instagram
موضوعات مرتبط: اخبار ، ،
برچسب‌ها: فرهاد مجیدی,فرهاد,مجیدی,استقلال,استقلالی,استقلالیها,آبی,آبی ها, آبی دلان, آبیته,ذربیِ,پرسپولیس,آبی استقلالی, وب سایت رسمی فرهاد مجیدی, ,

تاريخ : ا نويسنده : سینا ا

او قبلا بی ام و سوار می شد ولی چند وقتی است از رنجرور استفاده می کند.

 

Instagram
موضوعات مرتبط: گالری عکس ، اخبار ، ،
برچسب‌ها: خودرو,مجیدی,عکس,فرهاد,مجیدی,فرهاد مجیدی, وب سایت رسمی فرهاد مجیدی ,

تاريخ : ا نويسنده : سینا ا

فن پیج‌های هواداری دو باشگاه پر طرفدار استقلال و پرسپولیس در آستانه داربی حسابی فعال شده‌اند. یکی از عکس‌هایی که در صفحه‌های استقلالی‌ها بیشتر جلب توجه می‌کند، گل‌های معروف مجیدی در داربی است.

 

Instagram

تاريخ : ا نويسنده : سینا ا
ستاره جوان پرسپولیس به اقدام اسطوره استقلال در حذف تصاویر و کامنت های هوادارانش واکنش نشان داده است.
 
 

به گزارش سرویس ورزشی جام نیوز، حذف پست های صفحه پرطرفدار اینستاگرام فرهاد مجیدی، بازتاب زیادی داشته است.

 

پیام صادقیان در واکنش به این حرکت کاپیتان استقلال با نیش و کنایه نوشته: «شنیدم اسطوره یکی از تیم ها پست های اینستاگرامش را حذف کرده و تمام کامنت ها و لایک های طرفدارنش رو هم بی ارزش دونسته.»

 

بازیکن محبوب پرسپولیس ادامه داد: «باید اینطور جواب اون افرادی رو بده که روی سکوها برای خداحافظی اش گریه می کردند؟ این بود اسطوره تون؟ 7.»

 

صادقیان در پایان مطلبی را خطاب به هوادارانش اینگونه نوشته: «خودتون قضاوت کنید دوستان عزیزم، بعد میان میگن فلانی اسطورمونه.»


جنجال جدید فرهاد مجیدی؛ شماره 7 دل هواداران استقلال را شکست / عکس
بازیکن سابق استقلال که بدجوری محبوب هواداران این تیم است، تمام پست هایش را از روی صفحه اینستاگرامش حذف کرد.

به گزارش سرویس ورزشی جام نیوز، صفحه فرهاد مجیدی در اینستاگرام یکی از محبوب ترین صفحات مربوط به بازیکنان ایرانی فوتبال است.

او به قدری هواداران را جذب صفحه خود کرده بود که تصاویر او گاهی تا 8 هزار لایک به خود اختصاص می داد که در مقایسه با سایر بازیکنان عدد قابل ملاحظه ای است.

اما حالا اسطوره استقلال در اقدامی عجیب تمام کامنت ها و لایک های طرفدارانش را حذف کرده به نوعی آنها را بی ارزش دانسته است. صفحه او در اینستاگرام نزدیک به 65 هزار هوادار دارد.

 

Instagram
موضوعات مرتبط: اخبار ، ،
برچسب‌ها: اینستاگرام,هواداران استقلال,اینستاگرام فرهاد مجیدی,هواداران فرهاد مجیدی,پرسپولیس,صادقیان,فرهاد,مجیدی,فرهاد مجیدی, وب سایت رسمی فرهاد مجیدی ,

تاريخ : ا نويسنده : سینا ا

بانک ورزش - عکسی که مشاهده می فرمایید آخرین عکس فرهاد مجیدی در صفحه اینستاگرامش است؛ بازیکن محبوب استقلالی ها که انگار بعد از بازنشستگی تمریناتش بیشتر از قبل شده تا به سرنوشت سایر پیشکسوتان باشگاه های سرخابی دچار نشود، تقریبا عکسی هنری در سالن بدنسازی از خود به جا گذاشته... همین تمرینات سفت و سخت مجیدی است که باعث می شود برخی شایعات خبر از حضور غیرمنتظره او در داربی بدهند!

 

Instagram
موضوعات مرتبط: گالری عکس ، اخبار ، ،
برچسب‌ها: فرهاد مجیدی, سالن بدنسازی, برج های دوبی,وب سایت رسمی فرهاد مجیدی ,

تاريخ : ا نويسنده : سینا ا
.: Weblog Themes By violetSkin :.