مربی بدنساز تیم استقلال گفت: از نظر من فرهاد مجیدی فعلا شرایط بازی ندارد و حداقل 3 تا 4 هفته نیاز به زمان دارد.

امیر حاج قاسم مربی بدنساز تیم استقلال  در خصوص آخرین شرایط فرهاد مجیدی، اظهار داشت:‌ شرایط او خوب است و روز به روز بهتر می‌شود اما زمان می‌برد که او به شرایط کاملا ایده‌آل برسد.

وی افزود: مجیدی از لحاظ بدنی شرایط بازی ندارد ولی در حال حاضر در تمرینات هم کار با توپ انجام می‌دهد و هم کار بدنی را پشت سر می‌گذارد ولی امیدوار هستیم او را هرچه سریعتر به شرایط بازی برسانیم.

مربی بدنساز استقلال در خصوص اینکه آیا مجیدی می‌تواند در بازی فردا برابر استقلال بازی کند، گفت: این مسئله در حیطه وظایف من نیست چون بحث فنی است و قلعه‌نویی می‌داند که چه زمانی از او استفاده کند اما هنگامی که ورزشکار را بخواهید زود به میدان بفرستید، قطعا آسیب می‌بیند حتی ما جباری را هم پله پله آماده کرده‌ایم ولی از نظر من مجیدی فعلا شرایط بازی ندارد.

حاج قاسم در پاسخ به این سؤال که به نظر شما این بازیکن چه زمانی به شرایط مسابقه می‌رسد، گفت: نمی‌توانم زمان دقیق به شما بدهم اما او حداقل 3 تا 4 هفته زمان می‌خواهد. به این خاطر که از لحاظ روانی به بازیکن فشار نیاید، او هم کار توپی انجام می‌دهد و هم کار بدنسازی انجام می‌دهد ولی به اعتقاد من او فعلا شرایط بازی ندارد.

Instagram
موضوعات مرتبط: اخبار ، ،
برچسب‌ها: قلعه نویی , فرهاد مجیدی , ذوب آهن , دوب , اهن , فرهاد , مجیدی , قلعه , نویی ,

تاريخ : ا نويسنده : سینا ا

آبی‌ها با 4 غایب در اصفهان‌/ مجیدی غایب بزرگ استقلال در بازی با ذوب‌آهن

تیم استقلال فردا در هفته بیستم رقابت‌های لیگ برتر به مصاف ذوب آهن می رود اما آبی پوشان در این دیدار 4 بازیکن خود را در اختیار نخواهند داشت.
سیاوش اکبرپور و هاشم بیک زاده به دلیل مصدومیت و فرزاد حاتمی به دلیل محرومیت در این دیدار غایب خواهند بود.

از سوی دیگر فرهاد مجیدی که کارت بازی اش صادر شده در این سفر استقلال را همراهی نخواهد کرد.

امیر قلعه نویی در این باره گفت: طی این چند روز تست‌هایی از مجیدی در کمیته ملی المپیک گرفته شده و برنامه‌ای برای این بازی ریخته شده که فاز به فاز پیش می‌رود. با توجه به شرایط سنی بالای او هر زمان که وقتش برسد و حاج قاسم تشخیص بدهد که شرایط جسمی و بدنی مجیدی مناسب شده تازه به تمرینات گروهی می‌آید و پس آن از او استفاده خواهیم کرد.

Instagram
موضوعات مرتبط: اخبار ، ،
برچسب‌ها: قلعه نویی , فرهاد مجیدی , ذوب آهن , دوب , اهن , فرهاد , مجیدی , قلعه , نویی ,

تاريخ : ا نويسنده : سینا ا

با صدور کارت بازی بازیکن خبرساز تیم فوتبال استقلال، فرهاد مجیدی می‌تواند در هفته بیستم تیمش را برابر ذوب آهن اصفهان همراهی کند به شرطی که امیر قلعه نویی وی را در ترکیب اصلی استقلال قرار دهد، تا کاپیتان آبی‌ها پس از غیبتی طولانی دوباره با پیراهن آبی برای تیم استقلال بازی کند.

پیش بینی می‌شود قلعه نویی به احتمال بسیار زیاد از حضور مجیدی در ترکیب استقلال بهره گیرد چون وی با این حرکت می‌تواند شانس برتری تیمش را افزایش دهد از طرفی هواداران دوآتشه استقلال را به بهانه حضور وی به ورزشگاه بکشد تا از شرایط بهتری نسبت به حریف برخوردار باشد. 

برخی کارشناسان و منتقدان معتقدند مجیدی از آمادگی لازم برای قرار گرفتن در ترکیب استقلال برخوردار نیست اما نزدیکان قلعه نویی با رد این مطلب گفته اند وی از هر نظر آماده بازی برای آبی‌های پایتخت است، به همین دلیل بعید است امیر قلعه نویی در نخستین بازی این تیم مجیدی را بازی ندهد.

برخی خبرهای نیمه رسمی حکایت از این دارد که امیر قلعه نویی در آستانه بازی ذوب آهن اصفهان با کاپیتان تازه وارد تیمش به صورت خصوصی صحبت کرده و از قرار گرفتن نام وی در ترکیب استقلال مجیدی را مطرح ساخته است تا فرهاد مجیدی خود را برای یک بازی دلچسب آماده کند.

گفته می‌شود قلعه نویی از مجیدی خواسته است برای پایان دادن به انتقادهای منتقدان بهترین بازی خود را انجام دهد تا کسی بابت نمایش ضعیف مجیدی وی را سرزنش نکند، از طرفی گفته می‌شود کاپیتان استقلال از سوی سرمربی تیم ماموریت یافته است تا به عنوان بازیکن تمام کننده استقلال به دنبال گلزنی برای این تیم باشد.

به نظر می‌آید با اضافه شدن فرهاد مجیدی به ترکیب استقلال پازل تاکتیکی قلعه نویی تکمیل شده است و او مسیر پیش روی خود را برای رسیدن به قهرمانی و موفقیت در لیگ قهرمانان آسیا حالا هموار می‌بیند،با این وجود اگر استقلال با مجیدی دچار نوسان شود ممکن است ایرادهای منتقدان قلعه نویی دوباره اوج گیرد چون سرمربی استقلال تمام فاکتوری لازم برای کسب موفقیت را در اختیار دارد و ناکامی تیم پرستاره وی قابل درک نیست.

دیدار هفته بیستم آبی‌های پایتخت در رقابت های لیگ برتر از اهمیت فوق العاده‌ای برای هواداران این تیم برخوردار خواهد بود،چون استقلال چنانچه در این بازی صاحب برتری شود می‌تواند همچنان فاصله خود را با سایر تیم‌‌های مدعی حفظ کند و یگ گام دیگر برای دستیابی به هدف خود نزدیک شود اما لغزش ناگهانی تیم قلعه نویی می‌تواند کار را برای این تیم سخت کند

Instagram
موضوعات مرتبط: اخبار ، ،
برچسب‌ها: قلعه نویی , فرهاد مجیدی , ذوب آهن , دوب , اهن , فرهاد , مجیدی , قلعه , نویی ,

تاريخ : ا نويسنده : سینا ا

سرمربی تیم فوتبال استقلال اظهار داشت: فرهاد مجیدی هنوز به آمادگی صددرصد نرسیده است به همین دلیل نمی تواند استقلال را در بازی با ذوب آهن همراهی کند.

امیر قلعه نوعی گفت: فرهاد مجیدی زیر نظر حاج قاسم مربی بدنساز تیم فوتبال استقلال کار می کند و هر زمان آماده شود با تیم می تواند کارهای گروهی انجام دهد. در نظر داریم این بازیکن را فاز به فاز آماده کنیم.
سرمربی تیم فوتبال استقلال تصریح کرد: بیگ زاده و اکبرپور مصدوم هستند و فرزاد حاتمی هم محروم است و نمی تواند ما را در بازی با ذوب آهن همراهی کند.
وی اظهار داشت: ما به نتایج سایر تیم ها کاری نداریم و کارهای خودمان را انجام می دهیم.

قلعه نوعی خاطرنشان کرد: تمام بازی ها برای ما حکم فینال را دارد، ذوب آهن هم تیم خوبی است بنابراین نمی توانیم این تیم را دست کم بگیریم همچنین به جایگاه آنها در جدول کاری نداریم.

Instagram
موضوعات مرتبط: اخبار ، ،
برچسب‌ها: قلعه نویی , فرهاد مجیدی , ذوب آهن , دوب , اهن , فرهاد , مجیدی , قلعه , نویی ,

تاريخ : ا نويسنده : سینا ا

 

http://host10.aparat.com//public/user_data/flv_video_new/138/b10b8117050dac6545546ce7aa9a6ec2413683.mp4

Instagram
موضوعات مرتبط: گالری فیلم ، ،
برچسب‌ها: فرهادمجیدی , فرهاد , مجیدی ,

تاريخ : ا نويسنده : سینا ا

فرهاد مجیدی در تمرین روز چهارشنبه استقلال به مهدی رحمتی گل زد.

مجیدی که از روز سه شنبه به تمرین گروهی آبی پوشان اضافه شده است،در تمرین روز چهارشنبه گوشه هایی از آمادگی روزهای اوج خود را به تصویر کشید. 
وی در یک صحنه در فوتبال درون تیمی توانست دروازه رحمتی را باز کند که این گل با شادمانی و استقبال تماشاگران استقلال که در کمپ زنده یاد ناصر حجازی حاضر بودند روبرو شد. 

ارتباط میان مجیدی و رحمتی هم در این تمرین نزدیک و صمیمی بود.

Instagram
موضوعات مرتبط: اخبار ، ،
برچسب‌ها: صادقي , منتظري , جباري , مجيدي , رحمتي , فرهاد , فرهاد مجیدی ,

تاريخ : ا نويسنده : سینا ا

مربی بدنساز تیم استقلال گفت:شرایط امروز مجیدی مثل مجتبی جباری در روز آغاز دوباره تمریناتش است.

علیرضا حاجی قاسم درباره آخرین وضعیت فرهاد مجیدی و آمادگی وی اظهار داشت:فرهاد خوب تمرین می کند اما من پیشنهاد می کنم که تا 4 هفته دیگر به تمرین اختصاصی خود ادامه بدهد. 

وی افزود:شرایط امروز مجیدی مثل مجتبی جباری در روز آغاز دوباره تمریناتش است و باید به آمادگی کامل برسد.البته اگر کادر فنی بخواهد از او استفاده کند باید به این تصمیم احترام گذاشت.

Instagram
موضوعات مرتبط: اخبار ، ،
برچسب‌ها: :جباری , :صادقی , کاپیتان , امیر , آقای فتح الله زاده , فرهاد , مجیدی , فرهاد مجیدی , استقلال , امیر , مجیدی , فرها ,

تاريخ : ا نويسنده : سینا ا

كاپيتاني تيم فوتبال استقلال در هفته هاي اخير حرف و حديث هاي زيادي را به وجود آورد.

به گزارش خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران بحث كاپيتاني استقلال از شروع ليگ دوازدهم حرفه اي و با حضور جواد نكونام در جمع آبي پوشان تهراني وجود داشت اما بازگشت فرهاد مجيدي به استقلال طي 2 هفته گذشته حرف و حديث هاي زيادي را اطراف اين موضوع به وجود آورده است در شروع فصل وقتي كاپيتان تيم ملي فوتبال كشورمان از اسپانيا برگشت، عده اي احساس مي كردند كه نكونام كاپيتان استقلال خواهد بود و مثل تيم ملي بازوبند را به بازو خواهد بست اما جواد در همان روزها اعلام كرد كه در جمع آبي پوشان پاdتخت نشين تازه وارد است و حق بازيكنان با سابقه تر تيم است كه كاپيتان استقلال باشند.

همان روزها سيد مهدي رحمتي با بازوبند كاپيتاني وارد زمين شد تا بحث كاپيتاني استقلال تمام شود و حلاشيه ها فروكش كند اما نيم فصل دوم براي امير قلعه نويي و شاگردانش حكايت ديگري داشت.

بازگشت فرهاد مجيدي به استقلال و آمادگي مجتبي جباري براي حضور در ميادين باعث شد تا يك بار ديگر حواشي اطراف اين يك تكه پارچه زياد شود قهر جواد نكونام و عدم حضورش در تمرينات تيم، خشم امير قلعه نويي را برانگيخت و سرمربي استقلال رسماً عليه كاپيتان تيم ملي موضع گيري كرد اما اين پايان ماجرا نبود چراكه روابط سرد رحمتي و نكونام و دعواي لفظي مجيدي و نكونام در شروع ليگ هم باعث شد تا دامنه اختلافات بيشتر شود. همان روزها قلعه نويي اعلام كرد كه يك تكه پارچه ارزش اين همه دعوا و حاشيه را ندارد چراكه مهم استقلال و سربلندي تيم است و كاپيتان تيم هواداران هستند، همان هواداراني كه از نظر قلعه نويي كاپيتان استقلال شده بودند كه در شروع ليگ اهل كوفه خوانده شده بودند اما سرمربي آبي هاي تهراني بهترين راه براي خنثي كردن حواش اطراف تيمش را مايه گذاشتن از همان اهالي كوفه مي دانست.

البته آن روز كسي از امير قلعه نويي نپرسيد كه اگر واقعاً كاپيتاني و بستن يك تكه پارچه بر بازو ارزش اين همه دعوا را ندارد، چرا در اوايل دهه 70 و با حضور صادق ورمزيار كه از او با تجربه تر بود، همه كار كرد تا بازوبند آبي پوشان تهراني را به بازوببندد و به عنوان نفر اول استقلال وارد زمين شود.

اختلاف بازيكنان بزرگ استقلال بر سر بازوبند كاپيتاني ادامه داشت تا اينكه در نهايت مهدي رحمتي بازوبند را به مجتبي جباري تحويل داد و شماره 8 استقلال در هفته هاي اخير اين تكه پارچه را به بازويش بسته و وارد ميادين شد اما فرهاد مجيدي هنوز در فصل جديد وارد ميادين نشده وبراي استقلال بازي نكرده است به همين دليل پرونده كاپيتاني آبي پوشان تهراني همچنان باز است.

ديدار استقلال و سايپا حواشي جالبي داشت چرا كه يك بار ديگر بحث بازوبند كاپيتاني آبي پوشان تهراني داغ شد و به سوژه اصلي خبرنگاران تبديل شد در اين ميادين اظهار نظر امير حسين صادقي و پژمان منتظري از همه جالب تر بود آنجا كه صادقي اعلام كرد بازوبند استقلال را بزرگاني همچون ناصرحجازي بسته اند و من هنوز آنقدر بزرگ نشده ام كه كاپيتان استقلال شوم منتظري هم با فروتن تمام اعلام كرد كه در شروع ليگ بازوبند را به او تعارف كرده اند اما قبول نكرده چون اين مسائل برايش اهميتي ندارد.

جالب ترين اظهار نظر مربوط به كاپيتاني استقلال در 48ساعت گذشته را مجتبي جباري داشته چرا كه اعلام كرد كه در شروع ليگ بازوبند را به او تعارف كرده اند اما قبول نكرده چون اين مسائل برايش اهميتي ندارد.

جالب ترين اظهار نظر مربوط به كاپيتاني استقلال در 48 ساعت گذشته را مجتبي جباري داشته چرا كه اعلام كرده كاپيتان اول تيم فرهاد مجيدي است و اگر فرهاد وارد زمين شود، بازوبند را به او مي دهد. اين اظهار نظر كاپيتاني جباري با واكنش تند حسن روشن مهاجم سابق استقلال مواجه شد چرا كه روشن معتقد است جباري نبايد بازوبند را به كسي بدهد.

روشن در اين رابطه مي گويد: فرهاد مجيدي فصل گذشته اشتباه كرد و وسط فصل استقلال را تنها گذاشت و به خاطر پول به قطر رفت استقلال در آن زمان مياز مبرم به مجيدي داشت اما او به خاطر پول استقلال را ول كرد و رفت مجيدي فصل قبل اشتباه كرد اما حالا كه برگشته، نبايد كاپيتان تيم باشد چون در استقلال ثبات نداشته بلكه كساني كه در تيم مانده اند و زحمت كشيده اند بايد بازوبند كاپيتاني استقلال را به بازوببندند به همين دليل مجتبي جباري كه از بقيه با سابقه تر است و از آكادمي استقلال رشد كرده، كاپيتان اول و آخر تيم است.

استقلال از روزي كه فرهاد مجيدي برگشته، حاشيه هاي زيادي را تجربه كرده اما يك تكه پارچه و اين همه حرف و حديث واقعاً حرفه اي است؟ بازيكنان مدعي كاپيتاني استقلال كه همگي با تجربه و حرفه اي هستند بعني پول حرفه اي مي گيرند، واقعاً رفتار حرفه اي هم دارند؟ قهر، دعوا و حاشيه به خاطر كاپيتاني؟ واقعاً دنياي حرفه اي بازيكنان ما همين است در اين ميان البته رفتار صادقي و منتظري بايد مورد تمجيد قرار بگيرد و الگوي ديگر بازيكنان مدعي كاپيتاني استقلال باشد چرا كه آنها نه در حرف بلكه در عمل ثابت كرده اند كه تنها موفقيت استقلال براي شان اهميت دارد و دنبال منافع شخصي نيستند.

Instagram
موضوعات مرتبط: اخبار ، ،
برچسب‌ها: صادقي , منتظري , جباري , مجيدي , حمتي , فرهاد , فرهاد مجیدی ,

تاريخ : ا نويسنده : سینا ا

در این عکس خاطره انگیز، فرهاد مجیدی کاپیتان محبوب تیم استقلال را در سن شش سالگی می بینیم. شاید کمتر کسی در آن زمان فکر می کرد که این کودک تبدیل به بازیکن محبوب تیم بزرگ استقلال شود.

Instagram
موضوعات مرتبط: گالری عکس ، اخبار ، ،
برچسب‌ها: جباری , :صادقی , کاپیتان , امیر , آقای فتح الله زاده , فرهاد , مجیدی , فرهاد مجیدی , استقلال , امیر , مجیدی , فرهاد , ذوب آهن ,

تاريخ : ا نويسنده : سینا ا

کارت کاپیتان و مهاجم تیم استقلال صادر شد.

فرهاد مجیدی که حدود 2 هفته پیش با عقد قراردادی یکساله و نیمه به استقلال پیوسته بود، پس از ثبت قرارداد مشروط در هیئت فوتبال در تمرینات آبی‌پوشان شرکت کرد.

این بازیکن پس از فسخ قرارداد لیام ردی رسما استقلالی شد و کارت بازی این بازیکن نیز صادر شد تا او بتواند بدون مشکل برای استقلالی‌ها به میدان برود.

 در جلسه ای که با حضور علی کاظمی دبیر سازمان لیگ، مصطفی شهبازی مسئول نقل و انتقالات و علی امیری معاون ورزشی استقلال برگزار شد پس از بررسی مفاد آیین نامه نقل و انتقالات کارت مجیدی صادر شد.

علی امیری به هنگام ترک جلسه در گفت و گو با فارس این خبر را تایید کرد و گفت: مجیدی برای بازی در استقلال مشکلی ندارد.

 در صورتی که مجیدی از لحاظ فنی و بدنی در شرایط ایده‌‌آل باشد کادر فنی تیم استقلال می‌تواند در دیدار مقابل ذوب آهن از این بازیکن استفاده کند.

دیدار تیم‌های استقلال و ذوب‌آهن روز شنبه در ورزشگاه فولاد شهر اصفهان برگزار خواهد شد./

Instagram
موضوعات مرتبط: اخبار ، ،
برچسب‌ها: جباری , :صادقی , کاپیتان , امیر , آقای فتح الله زاده , فرهاد , مجیدی , فرهاد مجیدی , استقلال , امیر , مجیدی , فرهاد , ذوب آهن ,

تاريخ : ا نويسنده : سینا ا
.: Weblog Themes By violetSkin :.