استقبال بی نظیر و حضور سوپراستارهای سینما از نیکی کریمی گرفته تا پوریا پورسرخ، الناز شاکردوست، آناهیتا همتی، الهام حمیدی و ستارگان فوتبال مانند علی دایی و فرهاد مجیدی در مراسم گشایش اولین شعبه این برند لوکس تعجب عام و خاص را بر انگیخت.

چندی قبل در روز دوازدهم اسفندماه یکی از بزرگترین فروشگاه های برند لاگژری مون بلان Monblanc در مجتمع تجاری "سام سنتر" واقع در خیابان فرشته تهران افتتاح شد.

Instagram
موضوعات مرتبط: گالری عکس ، اخبار ، ،
برچسب‌ها: قمشه ای , فرهاد مجیدی , نیکی کریمی , لناز شاکردوست , استقلال , علی دایی , علی , دایی , پورسرخ , الناز شاکردوست , آناهیتا همتی , الهام حمیدی ,

ادامه مطلب
تاريخ : ا نويسنده : سینا ا
فرهاد مجیدی که با مصدومیت از ناحیه کمر مواجه بود، برای بازی برگشت با الهلال عربستان مشکلی ندارد.

به گزارش 598 به نقل از جام ورزشی، فرهاد مجیدی که به دلیل مصدومیت از ناحیه کمر بازی رفت با الهلال عربستان را از دست داده بود، پس از پشت سر گذاشتن مراحل درمانی آماده حضور در میدان شد.

 

این بازیکن در بازی با سپاهان مصدوم شد و به همین دلیل به فیزیوتراپی پرداخت و با استقلال به عربستان نرفت. مجیدی امروز در تمرین آبی پوشان حضور یافت و پس از معاینات لازم مشخص شد مشکلی برای همراهی آبی پوشان ندارد.

 

استقلال سه شنبه هفته جاری در دیدار برگشت برابر الهلال در ورزشگاه آزادی به میدان می‌رود
Instagram
برچسب‌ها: فرهاد , مجیدی , فرهاد مجیدی , استقلال , وب سایت رسمی فرهاد مجیدی ,

تاريخ : ا نويسنده : سینا ا

وب سایت رسمی فرهاد مجیدی: گزارشگر بازی استقلال و سپاهان کنایه جالبی به داور مسابقه زد.

در نیمه دوم دیدار استقلال و سپاهان، فرهاد مجیدی که به عنوان بازیکن جانشین به میدان رفته بود، دقایقی بعد از داور کارت زرد دریافت کرد.



عادل فردوسی پور گزارشگر این دیدار در مورد این صحنه گفت: فغانی به دوست عزیز خود اخطار داد.


کنایه فردوسی پور به این خاطر بود که فغانی در گذشته بارها مجیدی را با کارت های زرد و قرمز جریمه کرده و کاپیتان استقلال به هیچ وجه رابطه خوبی به این داور ندارد.


مجیدی یک بار در مورد قضاوت فغانی تاکید کرد قضاوت وی در حد آموزشگاه هم نیست.

Instagram
موضوعات مرتبط: اخبار ، ،
برچسب‌ها: متلک , فردوسی پور , فرهاد مجیدی , وب سایت رسمی فرهادمجیدی , فرهاد , مجیدی , استقلال , استقلال تهران , آبی , آبی دلان , آبی استقلال , آبی استقلالی , استقلالی , استقلالیها ,

تاريخ : ا نويسنده : سینا ا
 
مدیرعامل باشگاه استقلال گفت: حق استقلال در بازی با سپاهان شکست نبود و باید این بازی را فراموش کنیم.
علی فتح الله زاده پس از پایان دیدار استقلال و سپاهان در مرحله نیمه نهایی جام حذفی گفت: بازیکنان ما عملکرد خوبی انجام دادند و حقشان باخت نبود. باید این دیدار را فراموش کنیم و باید به فکر مسابقه با الهلال باشیم.
وی افزود: ما با اخلاص و برای منافع ملی ۴ بازیکن تیم خود را که ۴۰ درصد ترکیب اصلی استقلال را تشکیل می دهند در اختیار تیم ملی قرار دادیم و برای منافع ملی جنگیدیم. سپاهان دو بازیکن در تیم ملی داشت که خلعتبری تمارض به مصدومیت کرد و به تیم خود بازگشت.
مدیرعامل استقلال تاکید کرد: نمی توانیم منافع ملی را در نظر نگیریم و همیشه بازیکنان را در اختیار تیم ملی قرار دادیم. کسانی که برای تیم ملی بازی نمی کنند و تمارض انجام می دهند کارشان جوانمردانه نیست.
وی در مورد پنالتی نزدن فرهاد مجیدی و اینکه به نظر می رسید استقلالی ها پنالتی آخر را بی تفاوت می زدند، اظهار داشت: ظاهرا خود مجیدی نخواست تا پشت ضربه قرار گیرد. بازیکنان ما از روی شکم سیری پنالتی نمی زنند اما باید بدانند که برای زدن ضربه پنالتی نباید دو قدم فاصله گرفت و باید با تمرکز بیشتری پنالتی بزنند
Instagram
موضوعات مرتبط: اخبار ، ،
برچسب‌ها: فرهاد , مجیدی , فرهاد مجیدی , استقلال , وب سایت رسمی فرهاد مجیدی ,

تاريخ : ا نويسنده : سینا ا

مدیر روابط عمومی استقلال: مجیدی در دقایق پایانی درد شدیدی از ناحیه کمر داشت و به همین دلیل به سختی و از روی تعصبش به بازی ادامه داد

محمد سررشته داری پس از بازی استقلال مقابل سپاهان درباره اینکه چرا فرهاد مجیدی در این بازی پنالتی نزد عنوان کرد:مجیدی در دقایق پایانی درد شدیدی از ناحیه کمر داشت و به همین دلیل به سختی و از روی تعصبش به بازی ادامه داد.بنابراین شرایط زدن ضربه پنالتی را نداشت.

سایت رسمی باشگاه استقلال

Instagram
موضوعات مرتبط: اخبار ، ،
برچسب‌ها: فرهاد , مجیدی , فرهاد مجیدی , استقلال , وب سایت رسمی فرهاد مجیدی ,

تاريخ : ا نويسنده : سینا ا
فرهاد مجيدي فرصت حضور در اين تيم را بدست نياورد، اين بازيكن پس از مخالفت امير قلعه‌نوعي، از حضور در تيم سابق خود منع شد تا شماره‌اش به بازيكن ديگري در تيم واگذار شود اما وي از اين موضوع ناراحت است.

به گزارش

خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران

؛ پس از قطعي شدن عدم حضور مجيدي در تيم استقلال و مشكلاتي كه ما بين وي و امير قلعه‌ نوعي قرار داشت پيراهن شماره 7 وي به سياوش اكبرپور ديگر مهاجم اين تيم رسيد و قرار است وي در فصل جديد با شماره اكبرپور، به ميدان برود و استقلال را همراهي كند.



اين در حالي است  كه اكبرپور نيز رابطه‌ي خوبي با مجيدي ندارد و پيش از اين نيز قرار بود پيراهن شماره 10 خود را در استقلال به تن كند، اما مخالفت ميداودي با پس دادن اين شماره به سياوش اكبرپور عاملي شد كه سرمربي استقلال از مهاجم جديد تيمش بخواهد كه شماره مورد نظرش را برگزيند.



گفتني است،  اكبرپور پس از اينكه نتوانست به شماره 10 خود دست پيدا كند، شماره پيراهن فرهاد مجيدي را برگزيد تا با شماره 7 در تركيب استقلال به ميدان برود البته اين اتفاق با دلخوري و ناراحتي شديد فرهاد مجيدي روبرو شده است و مهاجم سابق آبي‌ها به اين موضوع اشاره كرده است كه توقع چنين برخوردي را نداشت و حداقل پس از عدم حضور وي در تيم شماره پيراهنش در باشگاه حفظ مي‌شد.



اتفاقي كه رخ نداد و قرار است اين شماره به تن يك بازيكن ديگر قرار بگيرد كه البته رابطه خوبي نيز با مجيدي ندارد.



تمام اين اتفاقات باعث شد كه مجيدي از مسئولان و اعضاي اين تيم دلخور شده و از اين اتفاق ابراز دلخوري و ناراحتي كند.



شايان ذكر است، تا زمان حضور قلعه نوعي در استقلال بعيد است كه مجيدي بتواند با پيراهن استقلال در ميادين حاضر شو

Instagram
برچسب‌ها: فوتبال , مجیدی , فرهاد , هرهاد مجیدی , استقلال , وب سایت رسمی فرهاد مجیدی ,

تاريخ : ا نويسنده : سینا ا
هواداران استقلال در تمرین روز چهارشنبه این تیم استقبالی ویژه از فرهاد مجیدی داشتند.

Instagram
موضوعات مرتبط: گالری عکس ، اخبار ، ،
برچسب‌ها: امير قلعه نويي , فرهاد مجيدي , استقلال , حسن جوهرچی , حسن اشجاری , سید مهدی رحمتی , وب سایت رسمی فرهاد مجیدی , فرهاد , مجیدی ,

ادامه مطلب
تاريخ : ا نويسنده : سینا ا

حنیف عمران زاده امروز به تمرینات استقلال بازگشت و از طرف باشگاه استقلال بخشیده شد و همینطور در تمرینات سیدمهدی رحمتی گلزنی کرد و مجددا فرهاد مجیدی و فرزاد حاتمی در تمرینات حضور نداشتند، البته این غیبت در تمرینات با اطلاع قبلی به کادر فنی بوده

Instagram
موضوعات مرتبط: اخبار ، ،
برچسب‌ها: فرهاد مجیدی , فرهاد , مجیدی , فرزاد , حاتمی , حنیف , عمران زاده , حنیف عمران زاده , سیدمهدی رحمتی , استقلال , وب سایت رسمی فرهاد مجیدی ,

تاريخ : ا نويسنده : ا
.: Weblog Themes By violetSkin :.