جوادنكونام به شدت هرگونه اختلافی را با فرهاد مجیدی تكذیب كرد و از شایعه شازان خواست دیگر به این موضوع نپردازند چون مشكل او فرهاد مجیدی نیست.

به گزارش نما به نقل از قدس آنلاین، جواد نکونام که همراه استقلالی ها عازم بندرعباس شد تا مقابل تیم آلومینیوم هرمزگان قراربگیرد شایعات روزهای اخیر در خصوص اختلافش با فرهاد مجیدی را به شدت تکذیب کرد. کاپیتان تیم ملی ایران در این باره می گوید:« نمی دانم چرا می گویند من با فرهاد مجیدی مشکل دارم. اتفاقا از بازگشت او به استقلال خیلی خوشحالم و نمی دانم این اخبار از کجا بیرون می آید. هیچ اختلافی بین و من و فرهاد نیست. ضمنا من که کاپیتان استقلال نبودم که با کسی مشکل داشته باشم. از کسانیکه شایعه سازی می کنم می خواهم دیگر به این موضوع نپردازند چون من تکذیبش می کنم. » نکو درباره اینکه مشکلش چیست که در تمرینات روزهای اخیر شرکت نکرده می گوید:« یکسری مسائل هست که الان نمی خواهم درباره اش حرف بزنم. شاید در آینده در این باره حرف هایی زدم. هدف من فقط سربلندی استقلال است و دوست دارم با تمام وجود در خدمت استقلال باشم.»

 

Instagram
موضوعات مرتبط: گالری عکس ، اخبار ، ،
برچسب‌ها: نكونام , مجیدی , تكذیب , فرهاد , فرهاد مجیدی , جواد , جوادنکونام ,

تاريخ : ا نويسنده : سینا ا

دو بازیکن تیم فوتبال استقلال همراه این تیم امروز به بندرعباس نمی‌روند.

تیم استقلال امروز ساعت 11:30 راهی به سمت بندرعباس پرواز می کند تا فردا مقابل آلومینیوم هرمزگان به میدان برود.

این تیم امروز درحالی به این سفر می رود که فرهاد مجیدی به دلیل صادر نشدن کارت بازی و همچنین آماده نبودن شرایط بدنی و ساموئل به دلیل 3 اخطاره بودن به بندرعباس نمی روند.

مجیدی در تهران تمرینات اختصاصی خود را پیگیری می کند.

تیم استقلال در هتل هرمز مستقر می شود و بعد از ظهر یک جلسه در بندرعباس تمرین می کند.

دیدار تیم های آلومینیوم و استقلال ساعت 15 برگزار می شود.

Instagram
موضوعات مرتبط: اخبار ، ،
برچسب‌ها: ساموئل , مجیدی , استقلال , فرهاد , فرهاد مجیدی , فوتبال , بندرعباس ,

تاريخ : ا نويسنده : سینا ا

سرپرست تیم استقلال ضمن بیان اینکه فرهاد مجیدی آنقدر بزرگ هست که به مسائلی مانند کاپیتانی فکرنکند،گفت: بازیکن بزرگی مانند نکونام نیز می تواند یک روز ناراحت بوده و شرایط عادی نداشته باشد.

میرشاد ماجدی ضمن بیان مطلب فوق گفت: حضور پیدا نکردن استقلال در تمرین یکشنبه تیم ربطی به اولین حضور فرهاد مجیدی در تمرین ندارد. نکونام بازیکن بزرگ و کاپیتان تیم ملی است بنابراین مطرح کردن مسائلی مانند قهر کردن به وی نمی چسبد.

 

وی در همین خصوص افزود: به هرحال بازیکنان بزرگ نیز یک روز شرایط عادی ندارند و نباید برخی رسانه ها غیبت او در تمرین تیم را اینقدر بزرگ کنند. او پیش از تمرین با من تماس گرفت و گفت مشکل داشته و از یک موضوعی در تیم ناراحت است به همین دلیل نمی تواند در تمرین حاضر شود بنابراین او بدون هماهنگی غیبت نکرده است.

 

سرپرست تیم استقلال تاکید کرد: قرار است او برای حل مشکلش با فتح الله زاده و قلعه نویی صحبت کند. من فکر می کنم نکونام آنقدر باتجربه است که بهترین تصمیم را بگیرد و به تمرینات تیم بازخواهد گشت.

 

وی در خصوص وضعیت کاپیتانی تیم استقلال پس از بازگشت مجیدی به این تیم خاطر نشان کرد: در حال حاضر مهدی رحمتی کاپیتان استقلال است. متاسفانه در برخی رسانه ها مطرح شده که او از بازگشت مجیدی ناراحت بوده و قصد ترک استقلال را دارد که این موضوع به هیچ وجه صحیح نیست و حضور او در تمرینات بهترین گواه بر این موضوع است.

 

ماجدی در پاسخ به این پرسش که پس از بازگشت مجیدی به میادین چه کسی بازوبند کاپیتانی را بر بازو خواهد بست، گفت: فرهاد مجیدی انقدر بزرگ است که به مسائلی مانند بستن بازوبند کاپیتانی فکر نکند.

Instagram
موضوعات مرتبط: اخبار ، ،
برچسب‌ها: ماجدی , مجیدی , کاپیتانی , فرهاد , مجیدی , کاپیتان ,

تاريخ : ا نويسنده : سینا ا


مدیرعامل باشگاه استقلال گفت: فرهاد مجیدی هم‌اکنون دوران مربیگری خود را می‌خواهد طی کند و امکان دارد از او در بحث مدیریتی هم استفاده کنیم.

علی فتح‌الله‌زاده پیش از ورود به اتحادیه مدیران عامل باشگاه‌های کشور در پاسخ به این سوال که امیر قلعه‌نویی عنوان کرده احتمال دارد فرهاد مجیدی در صورت آماده نبودن روی نیمکت بنشیند، عنوان کرد: هم‌اکنون مجیدی برای مربیگری هم خود را آماده می‌کند. او این توانایی را دارد که علاوه بر کارهای فنی و بازیکنی بتواند در کارهای مدیریتی هم به ما کمک کند.

 

وی ادامه داد: او در کنار امیر قلعه‌نویی آموزش‌های لازم را می‌بیند و چه بهتر که در کنار استاد خود چنین مسائلی را فرا خواهد گرفت.

مدیرعامل باشگاه استقلال درباره مشکلات به وجود آمده برای ثبت قرارداد مجیدی یادآور شد: بازیکن استرالیایی از لیست خارج شده است و هر وقت پول او را بدهیم مشکلی برای بازی مجیدی وجود ندارد. پول او 130 هزار دلار بوده که 70 هزار دلار آن باقی مانده است. هم‌اکنون می‌خواهیم پول‌های دیگران را بدهیم و هر وقت لازم شد پول او را پرداخت می‌کنیم. مشکلی در این زمینه وجود ندارد.

Instagram
موضوعات مرتبط: اخبار ، ،
برچسب‌ها: فتح‌الله‌زاده , مجیدی , مربی , مدیرعامل باشگاه استقلال , فرهاد مجیدی , مربیگری , فرهاد , مجیدی ,

تاريخ : ا نويسنده : سینا ا

گزارش اختصاصی سایت آبیته دات کام از تمرین بانشاط استقلال با اولین حضور فرهاد مجیدی در تمرینات این فصل باشگاه استقلال ، از نکات جالب این تمرین میتوان به شوخی های فرهاد مجیدی با دیگر بازیکنان و رابطه صمیمی او با بازیکنان تیم اشاره کرد.

گزارش تصویری تمرین روز یکشنبه استقلال

Instagram
موضوعات مرتبط: گالری عکس ، ،
برچسب‌ها: گزارش تصویری تمرین , استقلال , عکس , فرهاد مجیدی , فرهاد , مجیدی ,

ادامه مطلب
تاريخ : ا نويسنده : سینا ا

خبرگزاری فارس: مجیدی: حجازی را همه دوست دارند/ او اسطوره همه استقلالی‌ها است

 

فرهاد مجیدی امروز عصر در هیئت فوتبال استان تهران حاضر شد و قراردادش را با باشگاه استقلال به مدت یک فصل و نیم در هیئت فوتبال تهران ثبت کرد.

مجیدی فصل گذشته کاپیتان استقلال بود که به یکباره در اواسط فصل از این تیم جدا شد و به یک تیم خارجی رفت.

مسئولان باشگاه استقلال برگه‌های فسخ قرارداد لیام ردی و توزی را به هیئت فوتبال استان تهران دادند تا بتوانند قرارداد مجیدی را ثبت کنند.

Instagram
موضوعات مرتبط: گالری عکس ، اخبار ، ،
برچسب‌ها: فوتبال , استان تهران , مجیدی , قرارداداش , استقلال , ثبت , فرهاد , مجیدی , فرهاد مجیدی ,

تاريخ : ا نويسنده : سینا ا

یکی از لیدرهای جریان اعتراض به فرهاد مجیدی چهره ای آشنا داشت. مجتبی زارعیان که دوشنبه شب هفته گذشته خودش را یکی از هواداران دو آتیشه ناصر حجازی نشان می داد و بازگشت مجیدی به استقلال را مغایر با مکتب حجازی می دانست همان فردی است که بارها و بارها در کنار امیر قلعه نوعی مشاهده شده و همراه سرمربی استقلال بوده است.
سرویس ورزشی «فردا»- بازگشت فرهاد مجیدی به استقلال و حضور وی در کنار قلعه نوعی بی شک یکی از مهمترین نقل و انتقالات نیم فصل لیگ برتر فوتبال بود و حاشیه های فراوانی هم در پی داشت.
 
مجیدی ساعت 22 دوشنبه شب هفته گذشته با حضور در دفتر علی فتح‌الله‌زاده جلسه‌ای را با مدیرعامل استقلال برگزار کرد. در این جلسه مجیدی با مدیرعامل استقلال به توافق رسید و بار دیگر با پوشیدن پیراهن این تیم به استقلال بازمی‌گردد. این در حالی است که مجیدی 7 مهر به صورت رسمی خبر خداحافظی خود را از دنیای فوتبال اعلام کرد اما سرانجام بعد از 81 روز از تصمیم خود منصرف و به استقلال بازگشت.
 
بازگشت مجیدی اما بی حاشیه نبود و سر و صدای فراوانی در مقابل دفتر علی فتح الله زاده ایجاد کرد. به طوری که هواداران استقلال نیز با یکدیگر درگیر شده و با دخالت نیروهای انتظامی از محل متفرق شدند.
 
در این بین اما یکی از لیدرهای جریان اعتراض به فرهاد مجیدی چهره ای آشنا داشت. مجتبی زارعیان که دوشنبه شب هفته گذشته خودش را یکی از هواداران دو آتشه ناصر حجازی نشان می داد و بازگشت مجیدی به استقلال را مغایر با مکتب حجازی می دانست همان فردی است که بارها و بارها در کنار امیر قلعه نوعی مشاهده شده و همراه سرمربی استقلال بوده است.

 
مقایسه تصویر فوق و تصویر زیر نشان می دهد که پشت پرده اعتراضات خودجوش علیه فرهاد مجیدی اتفاقات خاصی رخ داده و گویا مطرح کردن مکتب ناصر حجازی فقط بهانه ای برای خراب کردن چهره کاپیتان آبی پوشان بوده است.


 
لازم به ذکر است زمانی که کاپیتان پیشین تیم فوتبال استقلال قصد داشت برای انجام مذاکرات نهایی وارد دفتر مدیرعامل این باشگاه شود، برخی هواداران ناصر حجازی که دوشنبه شب خود را به محل ملاقات این دو رسانده بودند به انتقاد از بازگشت مجیدی و کار کردنش با قلعه نویی پرداختند.
 
هوادارانی که به بازگشت مجیدی به استقلال اعتراض داشتند، پس از امضا قرارداد یک سال و نیمه با این باشگاه مقابل این بازیکن و مدیر عامل استقلال را گرفتند و دقایقی با این دو به بحث و جدال لفظی پرداختند. در این بین برخی هواداران مجیدی را تشویق می کردند و برخی نیز علیه وی شعار می دادند. هواداران معترض معتقد بودند مجیدی اگر خود را شاگرد مکتب حجازی می داند نباید با قلعه نویی کار کند.

بنابراین گزارش اینکه این فرد از چه کسی خط می گرفته و با دستور چه کسی از نام ناصر حجازی برای تخریب فرهاد مجیدی استفاده کرده برای همه اهالی فوتبال و طرفداران استقلال مشخص است و لزومی در مطرح کردن نام این افراد دیده نمی شود.

Instagram
موضوعات مرتبط: اخبار ، ،
برچسب‌ها: مکتب حجازی , بهانه ای برای بلوا , فرهاد , مجیدی , فرهاد مجیدی ,

تاريخ : ا نويسنده : سینا ا

استقلالی ها در آخرین روز نقل و انتقالات زمستانی نمی دانند چه کسی را با مجیدی بفرستند تا قراردادش را ثبت کند.

به گزارش خبرآنلاین ؛ درحالی که شنبه آخرین روز نقل و انتقالات زمستانی لیگ برتر است ، استقلالی ها به دنبال کسی می گردند تا فرهاد مجیدی را برای ثبت قراردادش در هیات فوتبال استان تهران همراهی کند. ماجرا از این قرار است که استقلال با منصور پورحیدری ، میرشاد ماجدی ، قلعه نویی و دیگر همراهانش به دورود رفته و انگار قرار نیست سرانجام بازی اش مشخص شود! همزمان در تهران علی فتح الله زاده دو معاون دارد که هیچ یک از این دو حتی اگر بخواهند هم فرهاد مجیدی حاضر نیست در کنارشان تا هیات تهران برود. علی امیری و علی نظری جویباری. دو نفری که مجیدی سال قبل آنها رابهانه کرد و استقلال را رها کرد . علی فتح الله زاده وقتی با این سئوال روبرو می شود که چه کسی قرار است با فرهاد به هیات فوتبال برود می گوید:« حاجی جان علی امیری دیگر! آخ راست می گویید ( می خندد) اصلا یادم نبود ! حاجی جان چه کار کنیم؟ فکر کنم باید برای این چند ساعت یک معاون جدید برای خودم دست و پا کنم!»

این دغدغه ساده در شرایطی که میرشاد ماجدی با تعویق بازی استقلال در تهران نیست ، برای فتح الله زاده به یک پرسش بدل شده است. اتفاقی که شاید سبب شود تا شخص مدیرعامل همراه با آخرین خرید تیمش به هیات فوتبال تهران برود!

Instagram
موضوعات مرتبط: اخبار ، ،
برچسب‌ها: فرهاد مجیدی , فرهاد , مجیدی ,

تاريخ : ا نويسنده : سینا ا

 

قرار بود فرهاد مجیدی چهارشنبه در تمرینات استقلال حاضر شود اما در این روز شایعه ای منتشر شد مبنی بر اینکه او از بازگشت به جمع آبی پوشان منصرف شده است!

فرهاد مجیدی از روز شنبه در محل تمرینات استقلال حضور خواهد یافت و با این تیم تمرین خواهد کرد. اتفاقی که شاید خیلی از استقلالی ها انتظار آن را می کشند. 

بنا بر این گزارش، با آغاز اولین تمرین تیم استقلال بعد از دیدار حذفی این تیم برابر گهر درود، مجیدی تمریناتش را با آبی پوشان آغاز خواهد کرد. استقلالی ها امیدوارند تا در آغاز نیم فصل دوم بتوانند رفته رفته از فرهاد مجیدی استفاده کرده و از این بازیکن در ترکیب خود استفاده کنند.

 

شبکه ایران

Instagram
موضوعات مرتبط: اخبار ، ،
برچسب‌ها: :بازگشت فرهاد مجیدی , بازگشت , فرهاد مجیدی , فرهاد مجیدی , فرهاد , مجیدی , دکترفتح الله زاده , جو آرام , ,

تاريخ : ا نويسنده : سینا ا

مدیر عامل استقلال می گوید که هیچ مشکلی برای ثبت قرارداد فرهاد مجیدی وجود ندارد

عدم ثبت رسمی قرارداد فرهاد مجیدی با استقلالی ها شایعات زیادی را به وجود آورده است؛اینکه او از بازگشت به استقلال پشیمان شده است و به همین دلیل هم در هیئت فوتبال حاضر نمی شود تا این قرار داد را رسمی کند.اتفاقی که علی فتح الله زده مدیر عامل باشگاه استقلال آن را کاملا رد می کند و می گوید:«برگه داخلی قرارداد فرهاد امضا شده است و مشکلی از این بابت وجود ندارد.»

او این را گفت و ادامه داد:«هیچ نگرانی وجود ندارد.مطمئن باشید فرهاد قراردادش را ثبت می کند.فعلا منتظر هستیم تا جو کمی آرام شود و بعد برویم قرارداد را ثبت کنیم.

خبرآنلاین

 

Instagram
موضوعات مرتبط: اخبار ، ،
برچسب‌ها: :بازگشت فرهاد مجیدی , بازگشت , فرهاد مجیدی , فرهاد مجیدی , فرهاد , مجیدی , دکترفتح الله زاده , جو آرام ,

تاريخ : ا نويسنده : سینا ا
.: Weblog Themes By violetSkin :.